26 Şubat 2011 Cumartesi

Bir mim ve bir ödül

O.K.A.- MAVİ TUTKU  Yaşamın Geniş Özeti'ni okumayı en sevdiği bloglar arasında gösterip ödüllendirmiş. Çok teşekkür ediyorum. Benim sevdiklerim ise sağda. Sevgili İmge de mimlemiş, ona da teşekkür edip, hemen sorulara geçiyorum.

1-Gün içinde eğer gerçekleşirse şok geçireceğin şey:
Şöyle güzel ve yoğun bir şekilde kar yağıp, yolları kapatırsa hem sevinirim hem de şok yaşarım. Böylece işe kısa bir mola vermiş oluruz üstelik de yıllık izni kullanmadan :)

2-Gördüğün zaman eğer almazsan uyuyamam dediğin şey:
Pek öyle bir şey olmuyor, yani alamadığım bir şey uykumu kaçırmaz ama henüz aldıklarımı bitiremediğim için yeni kitap alamadığım zaman gün içinde aklıma geliyor. Bu duruma rağmen ertesi günlerde alıp, okumak için kendi kafamda olan sırayı sık sık bozduğum da oluyor.

3-Uğruna diyetini bir kalemde bozduğun şey:
Çok tatlı düşkünü olmamama rağmen güzel bir elmalı turta yanında çay :)

4-Uğurun var mı, uğurun?
Yok.

5-Kendine en yakıştırdığın renk:
Gülüş pembesi.

6-En sevdiğin takın:
Küpeler, bayılırım küpeye ve çeşit çeşit yüzükler tabi :)

7-Takıntın?
Günlük planlarımın sekteye uğraması rahatsız eder.

8-Bavulum çoktan hazır, gitmek istediğim şehir, ülke?
Trenle Eskişehir...

9-Ben bu şarkıyı duyunca şakırım:
Deniz Seki- Sahici
Zaz- Les Passants
Concha Buika- No Habra Nadie En El Mundo

10-Solunda ne var?
Televizyon, koltuklar ve pencereden gözüken karşı apartmanların manzarası, La Pianiste dvd'si.

Ben de mim'i yollayayım aslında baştan karşı olmama rağmen eğlenceli geldi. Efendim bu mim'i MomentosHayal KahvemSonbahar da cevaplasın isterim.

6 yorum:

Imge dedi ki...

Ve geldim...

Gülüş pembesi süpermiş..:) Bu arada mim'i ben de genelde emrivaki olarak gördüğüm için "isteyen yapsın" diyerek yollarım ama bu tür "light" mimler de hoşuma gider ve eğlenceli gelir bana.. Senin de öyle gördüğüne sevindim..:) Sevgiler..

burcupc dedi ki...

Ben de çok eğlendim light mim'le :) Sevgiler...

"Sihirbazın şapkasında sıkışıp kalan tavşan" dedi ki...

ehem ve de gulpp :)) benim bildiğim BPC kolay kolay mim cevaplamazdı :)) Anlaşılan bu mim "oricinale" gelmiş olmalı ona :o)

Sonlarda benim de adım geçtiğine göre, hazırlıklara başlayayım ben de :))

burcupc dedi ki...

Çok doğru, merakla bekliyorum sevgili SŞSKT :)

Momentos dedi ki...

Sevgili Burcupc :))) sobelendik demek yine... cevaplamaya çalışırım ama bir zaman kısıtlaması yoktur umarım :)) Sevgiler çokça...

burcupc dedi ki...

Evet efendim bu kez de ben sobeledim :) Hiç bir zaman kısıtı yok, ne zaman isterseniz. Merakla bekliyorum :))
Sevgiler

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...