29 Kasım 2006 Çarşamba

Fikrim geldi...


İstanbul'da trafik sanıyorum 3 aydır hiç olmadığı kadar kötü. Normalde yarım saatte gidilecek yere ancak 1.5 -2 saatte varılabiliyor. Sinirler haraboldu. Ağlayarak eve girdiğim zamanlar çok. İki gündür evime erken gidiyorum diye çok seviniyorum!

Merak ettim bu nasıl oldu diye... Sonunda birileri duruma dur demiş ve bu trafik sıkışıklığına sebep olan müteahhit firmalara ceza kesilmiş. Kurallara uygun olmayan şekilde çalışma yapıp trafiği engelledikleri için...

Peki cezayı kesenler aldıkları bu cezalarla, durumdan mağdur olan biz sürücüler için ne yapacak?

a)Taşıt vergilerini artırmayacaklar.
b)Taşıt vergilerini az artıracaklar.
c)Taşıt vergilerini eskisi gibi artıracaklar.
d)Yeni ihaleler açıp yeni trafik sıkışıklıkları yaratacaklar.

Büyük ihtimalle a şıkkı hariç hepsi olası! Hatta buraya yazıyorum benzine her ay zam yapmaya devam edecekler.

Yaşadığımız sıkıntıları gözönüne alarak minik bir jest yapsalar. Mesela kesilen cezalarla İstanbul'da yaşayan insanların, ya bu seneki vergilerinin yarısını alsınlar, ya da benzin fiyatını sabitlesinler.Üstelik bize bunu borçlular. Bu kadar yüksek benzin ve otomobil fiyatı olan bir ülkede ödediğimiz paranın karşılığı olan hizmeti alamıyoruz. Üstelik eziyet çekiyoruz. Çok şey mi istiyorum?

Ya da psikolojisi bozulan sürücülere psikolog, pskiyatrist hizmeti alabilmeleri için yeşil kart filan gibi bir kart çıkartsınlar, ama kesinlikle yeni yol-üstgecit-altgeçit yapmasınlar, istemiyoruz!!!

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...