21 Kasım 2006 Salı

Yazın Son Günleri ve Sivri!

İşte, yazın son günleri de geldi. Tatil sonrası sıcak bırakıp da soğuk bulduğum İstanbul’daki ilk gecelerden birinde saat 23.00 gibi yatmaya karar vermiştim. Yolculuğun verdiği yorgunlukla hemen uyumuştum ki aniden bir kaşıntıyla uyandım. Anladımki yaz boyunca herhangi bir haşere tarafından bir kere bile ısırılmamış olan ben, -belki de sinek toplumunun aldığı yazı boş geçirdik telafi edelim kararı ile- yazın son günlerinde ve hava da soğumuşken , sinir bir sivri tarafından şişleniyordum. Hain sivri beni kaşınması en zor yerden ısırmıştı... İki ayak parmağımın arasının en derin noktasından! Bir süre kaşındıktan sonra yine uykuya dalmıştım ki bu sefer yüzümde ve az önce kaşınan yerde daha yoğun kaşınma isteği ile uyandım. Artık kaşınmak kaşıntıyı geçirmiyordu ve acı veriyordu. Kalktım ve banyoya gittim, ayağımı buz gibi soğuk suya tuttum. Biraz hafifledi ama sudan ayağımı çekince yine kaşıntı şiddetleniyordu. Bu arada aynaya baktığımda ne göreyim? Psikopat sivri bana botoks yapmaya karar vermişti! Sol yanağımda biri hemen elmacık kemiğimin üstünde diğeri çeneye doğru iki adet şişlik vardı!!! O anda hemen karar verdim bunu ödeyecekti pis sivri! Doğruca mutfaga gidip buzdolabındaki kolonyayı aldım bol bol yüzüme sürdüm, ayağıma döktüm ve güzelce kaşıdıktan sonra kolonyamı da yanıma alıp yatak odasına gittim. Saate baktığımda 24.00’dı. Adi sinek bana bir saatlik uykuyu bile çok görmüştü! Uykulu gözlerle -hatta tek gözümü uykuya geçmek kolay olsun diye açmadan - sineği aradım ama doğal olarak göremedim. İntikam alma isteğim uykuya yeniliverdi ve kendimi yatağa atıp her tarafımı iyice örttüm. Tam uykuya dalacakken kafamın etrafında vız vız şeklinde sortiler yapmaya başladı. Hemen yanıbaşımda duran kolonyama sarıldım, kapağını büyük bir hızla açarak çılgınca yatağa serpmeye başladım. Ve sonuç derin ve kaşıntısız bir uyku. Tavsiye ederim...

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...